Guest Player

Back to Talk Info New post

Zwooper Talk - Choices: Battle of the Best - Have your say!

Choices: Battle of the Best - Posts

  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 17, 2017 07:18
    Battle of The Best | Episode 19 | Nooooooo it's lucky f*cking Jim!!!
    Spoiler alert!
    8 comments
    Wolfwoodcp82   Great f3!
    Jay   @Krysstian was the only hope left for a good ending of this game.
    Dean   @NiQi so true!!!
    NiQi   Yu gonplei ste odon, The King stays king @Krysstian <3
    TheBreeze   Lol 3-1 who's the sucker getting third place
    Dean   Nooo. Krysstian :(
    Parrish101   Great f3 imo. Sucks having to see one of em' leave </3 #TeamKenya
    Puffs   Wow @Evilgenious448 posts amazing blogs!
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 16, 2017 09:00
    Battle of The Best | Episode 17 | I'm also a messy Bitch and am getting bored
    Spoiler alert!
    14 comments
    HowLovely
    @ the boot
    Wolfwoodcp82   Great f5! :)
    joeyc   Eyes the public thinking they know everything too lmao
    joeyc   I'm sorry Jake! lol 
    TJP1122   Keyna or Strand for the win!!!
    PocketRocket16   #TeamStrandy !!!!
    Sparky44   Was it Kenya's Move?
    Trinity2000   #TeamStrandy <3
    SuperDoodle   Not sure if giving credit to Krysstian is correct here
    CameronElite   THERE YOU GO KRYSSTIAN YOU DO THE DAMN THING
    Chilltown56   NOOO!!! Good game Jake!
    Jumanji   I accidentally hit 1, sorry!
    Arceus   omg 400k? WTH
    Dean   #TeamKrysstian
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 15, 2017 19:35
    Battle of The Best | Episode 16 | Never do challenges in the morning
    Spoiler alert!
    11 comments
    km1997   Also, why is this BB19 ?
    km1997   Me when Willz was the only entertaining part of the game. LOL. 
    joeyc   I've never talked to @JakeP97 before this game.... 
    Arceus   JoeyP97 F2?
    JakeP   I DONT EVEN LIKE JOEYC OMG
    TJDawgiestyle   It's weird to think some people were pissed off that willz had his pre-made playing but now people are complaining about Jake and Joey...
    Parrish101   Sucks to see you leave Alvaro </3 #TeamKenya all the way <3
    cosmicbliss   When I just realize he really did go next...lol ...P.S. thank you for amazing episodes hosts! 
    Emanuel   This game is boring as hell are these people really gonna let Joey and Jake make finals like that
    Chilltown56   Good job Alvaro! Now, Jake bring home the win and my chips :)
    Alvi   it was a fun game overall from the inside, good luck remaining players, i stole immunity and 7th place isnt bad for what i expected. 1st and 7th in the two best of the best games i played :D

    great to share this game with the people i did
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 14, 2017 17:08
    Battle of The Best | Episode 14 | In this game I don't care about friendship
    Spoiler alert!
    10 comments
    AngelOfWater   @johnnyscott1127 honestly people in the game are upset with how willz disrespected the hosts and Trishy by implying that the hosts would leak confessionals. Everyone lost a lot of respect for him 
    johnnyscott1127   @a07strand, don't be a dick dude. He actually had almost no chance coming into this game, and still managed to make it to jury. There's no need to just chop people when they're down like you did in the tribe chat and now AFTER he got voted out. Plus, he got voted for that shit by everyone, it's not like he was just given that title for no reason
    WILLZ14   Good game people, came down to a tied vote with everyone luck
    George   great game, all dictated by a tied vote
    wwxcrunner1   It is like a said this would happen... They would lose the tie and then Alva would flip :)
    a07strand   Willz voted best survivor player, I think we just debunked that shit and he has his pre made. I guess that zwoOscar should be revoked.
    SuperDoodle   A truly refreshing episode 
    Parrish101   Was worried for Kenya there with that first vote lol. That idol would've been very handy this vote.... Sucks to see you go Will! 
    CameronElite   #TeamAlvaro #TeamDevon
    TJP1122   DAMN!!!!!!!! Was not expecting that vote.
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 13, 2017 17:28
    Battle of The Best | Episode 12 | Get me out of these blue rags!
    Spoiler alert!
    2 comments
    Trinity2000   #TeamStrandy
    km1997   #TeamWillz
    #TeamKenya
    #TeamAlvaro
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 13, 2017 12:25
    Battle of The Best | Episode 11 | You come at the host Trishy hand picked
    Spoiler alert!
    9 comments
    SuperDoodle   VVVVVVVV
    wildpoppy136   I think we can conclude, with confidence, that having a large sum of wins does not make you one of the best.
    SuperDoodle   @AngelOfWater just briefed me and I too am against the tomfoolery
    a07strand   @SuperDoodle I think more people just assume it's the Battle of the best #BOTB but quite frankly if you look back on past epsiodes people are bitching about all kinds of shit, it's a site full of different Human Races, naturally everyone will have their own opinion!
    Now to accuse someone of something like leaking as a host without proof is just pure ignorance and really rude. I've played many of choices with host that I don't get along with but I still did what I applied for and that is what the game is about. Going into this game people knew who was hosting and we are not all stupid or blind to the fact of who has the wins to get in the game, if you feel that someone is going to cheat as a host, you know the whole format and outline of who is playing, then why the fuck would you play????To me that is like saying because @Bye CASTED SOMEONE HE IS CLOSE TO THE WHOLE CAST SHOULDN'T DO CONFESSIONALS, COME ON NOW LET'S HAVE SOME RESPECT, @Bye and I don't see eye to eye but I would be 100% certain he would not leak my confessionals if I played in his game.. So with that said Good Luck everyone at merge, let's have fun and make this out to be what it is #BOTB, Host stay host and don't comment, players be players and DO WHAT YOU SIGNED UP FOR! May the best Asshole win 
    AngelOfWater   @SuperDoodle this wasn't about throwing...
    SuperDoodle   I still don't fully understand why it's disrespectful to the hosts to throw. Did it make the episodes harder to create?
    Nickg24689   Ty for sticking with it man! ik how hard programing is so mad respect to u :)
    Chilltown56   YES!  You guys (EG and Puffs) are my hero :)
    Peyton   Wait.. are you going to continue this season? Also great job on the episodes once again!
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 12, 2017 06:59
    Battle of The Best | Episode 9 | Gotta be one step ahead.. always!
    Spoiler alert!
    13 comments
    Nieklaus   @exploremedora weren't you the one who voted against Johnny despite him trying to save you? Idk if you should be the one preaching about dull gameplay
    dcg786   this is sad. throwing the challenge AND predictable game play? certainly NOT best of the best
    ExploreMeDora   Andrew I'm not salty or even referring to that. I'm just saying in a best of the best game a super back and forth pre merge and crazy idol plays is what you would expect. This game has just been dull. Everyone on the cast was acknowledging it lol
    a07strand   Tyler my idol wasn't wasted lmfao y'all didn't even know where it was the whole game and secondly ur mad because it wasn't. Used on you yet you said you wouldn't be, seems you're a bit salty but the public knows the game better than the players  I forgot 
    ExploreMeDora   @Bye I agree. Two wasted idols, one tribe steam rolling the other - this game has been really dissapointing for BEST of the BEST. 
    SuperDoodle   List of things that I don't like:
    This Game
    Ginger
    CameronElite   Damnit Krysstian be cool I want those chips
    McKenna   LOL 
    JaMarcus_Russell   Lol looks like Malosi really wants Jon gone. Joeyp flashbacks?!
    Bye   For Best of the Best I find this style of gameplay really sad.
    Puffs   Wow the hosts of this game must feel so respected by their players rn 
    Arceus   Poor Tyler 
    LOL @ Malosi throwing it :|
    wwxcrunner1   My score didn't save. I didn't throw
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 11, 2017 07:03
    Battle of The Best | Episode 7 | FINALLY A DAY OF REST! That is all.
    Spoiler alert!
    8 comments
    wildpoppy136   Only Ginger would play an idol that blindly and carelessly. Idiot.
    Parrish101   Chris </3
    08SaraR   Nooo! D:
    Trinity2000   Ginger conrats on being the biggest sheep in this game, you are a true idiot, lmao @your idol play, sorry Chris :(
    Peyton   worst idol play ever!
    TJDawgiestyle   @Ginger7 that my friend is what I call an AIR-BALL
    Arceus   Lol Ginger with the misplay of the idol :) Sorry Chris :( 
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 10, 2017 06:34
    Battle of The Best | Episode 5 | I am literally so bored of voting people out
    Spoiler alert!
    13 comments
    AngelOfWater   @sharatennis thank you! 
    Joshh   Boston jake and joey go! Everyone else can die 
    ExploreMeDora   LOL "I am so bored of voting people out" who made that title
    Fanny   Oh and ofc that is just my opinion and how I think things going! Maybe I'm completely wrong :XXXXX
    Fanny   Johnny voting swimmie out bc everyone else agreed to and he just wanted to prove his loyalty to these people and mainly to Kenya? Bc let's have a little throw back to legends sc, they worked together very well! On the other hand jakep/joeyc duhhh buddies buddies!! And we have explora and Andrew kinda in the middle, who both know thst the other 4 are quiet tight hoping to merge together, but these two still want to fight and stay low and pretend loyalty till they merge or at least get a chance to stab them in the back!! From the losing tribe and from.what we have seen so far, I kinda feel for Kenya, I'd rather see her going home early than stay long and play other people game bc they arr too close to turn on each other! So even if I'm fan of big players, like her, going home early I really support her this time and want her to do well! #Teamkenya and of course #TeamMakeMeADoodle
    Riku1274   Has anyone else noticed the Easter egg clicking under the hosts pics?
    Reece   When you go 10-0 in a battle of the best game
    Finesse   This is so sad.
    Arceus   @joeyc That's bullying and I won't tolerate it! 
    joeyc   CAN WE GET A DAMN LUCKY JIM!!! IM ABOUT TO DRINK UN-BOILED WATER AND JUST END IT ALL
    joeyc   @Arceus kys!
    Parrish101   Depressing game so far..... Amura still losing and none of these votes have really been interesting imo.. 
    Arceus   omg go Malosi :)
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 09, 2017 06:34
    Battle of The Best | Episode 3 | Is it like flu season on this island?
    Spoiler alert!
    9 comments
    dcg786   these graphics suck :P 
    Craigx   The presentation of these episodes is awesome!
    Trinity2000   Why is McKenna still here??
    McKenna   @km1997 i usually get 800k +
    Riku1274   Thanks a lot @Arceus
    km1997   244k is good in bubble jungle?
    Arceus   It was expected for Riku to go soon. :O 
    I thought Amura would be dominating, but dang Malosi is killing it! :)
    rvandereb   Jake king doing that and getting 1st in the challenge
    Parrish101   Great ep <3 #TeamMckenna #TeamKenya #TeamAlvaro #TeamWill #TeamChris
  • Evilgenious448
    Evilgenious448September 08, 2017 06:36
    Battle of The Best | Episode 1 | Calm down, squigglespine
    Spoiler alert!
    10 comments
    Arceus   @ianinator we dont eh speaky da languish eengleesh
    Ian   Just read that after commenting  really bad at reading @Arceus is asian we no speak english
    Arceus   Good episode :P
    Arceus   I've been regularly refreshing, I just learned how to do it on a mac. FUCK OFF :P
    Evilgenious448   @Arceus @ianinator  for those who dont bother to read the blog:
    "NOTE: If you are seeing random scores instead of the proper ones, then hard refresh the page (Press the ctrl key + refresh button on the browser)"

    LOL!
     
    Arceus   Anton wrong screenshot. LOL
    Arceus   Go Malosi :)
    Ian   The second screenshot 
    Finesse   The music is fucking obnoxious.
    Puffs   Papi
  • Trishy
    TrishyAugust 29, 2017 13:33
    Battle of the Best Survival Choices Applications
    Spoiler alert!
    71 comments
    Sarah   This game won't be for the faint hearted, but it should be a lot of fun... Sometimes the game just gets to your head. I wonder what some good stress-relieving activities would be when you feel overwhelmed by this game.

    - Moony, Wormtail, Padfoot and Prongs,
    Trishy   *CLOSED*
    Riku1274   Trishy when will we know for sure after we made it as I may be borderline with the 7 time winners 
    cosmicbliss   I'm going to withdrawal myself... probably a bad idea with the new J O B. Thank goodness for people who know me and are a voice of reason. #TeamGirls
    wildpoppy136   I'm really sorry, but I'm withdrawing my application. Good luck, everyone!
    Trishy   @joeyc.. no background.. but a tribe buff and shirt, pre merge and a post merge buff shirt also..
     
    joeyc   Is there a BG for the game?? 
    johnnyscott1127   Eh fuck it. Throw me in coach (22 Wins)
    AngelOfWater   17 wins - 14 LS - 2 SC (one being legends) - 1 old school FLS
    TheKid   I have 7 wins, including 4 choices wins. Would be fun to play with a competitive cast
    NoahSalvatore   Wait, I actually have 6 wins.
    a07strand   15 :) 
    King_Canine   I have 5 wins, I'd like to play
    WILLZ14   Willz14 48 wins
    Riku1274   My chances are going down by the day
    HarleyQuinn   This is racist! I should be able to apply even though I haven't ever won one
    SuperDoodle   Actually I have 14 because of an anon ls
    JakeP   @wwxcrunner1 what about ascv23?
    wwxcrunner1   Current Apps:
    @Alvarovidalpuga-28
    @realityobsessed-15
    @Superdoodle-13
    @Joeyc-12
    @wildpoppy136 -11
    @xstqqd-11
    @Ginger7-10
    @Exploremedora-8
    @Jakep97-8
    @BostonRob524  - 8
    @wwxcrunner1 -7 + Password -1
    @Krysstian -7
    @Riku1274  -7
    @Violet-7
    @cosmicbliss -7
    @devon19 - 6
    @Jay - 5
    @Shoib -4
    @Parrish11 - 4
    @cmgorilla -4
    @yswimmer96 -4
      
    joeyc   Ummmm so when are the good people applying? 
    Trishy   Okay, and  @johnnyscott1127, thank you for letting us know.
    johnnyscott1127   What's Puffs said. The constant messages already is just bothering me
    Puffs   Speaking on behalf of what @johnnyscott1127 said in #TeamPretty , he withdraws his application.
    JakeP   I have 8 LS wins, I'm interested. 
    Ian   i have 25+ fast survival wins count me in mrs @Trishy
    johnnyscott1127   @yswimmer96, why on earth is it necessary for you to add that to the end? Unecessary, overdramatic and a death defying sight to this blog. Shame shame
    NoahSalvatore   I've won four, including the late and amazing @Sophle's #Pokerfaces, which was the largest jackpotted game of any Choices yet.

     
    devon19   6 wins, bring it on!!!
    Alvi   28 counting FLS and one anon. 41 finals in total and won the choices best of the best with the people who had more wins at the time! :D
    Nieklaus   I feel like this should be based on win ratio instead (since some people just play a LOT and win cause of it), but Good luck everyone!
    Chriss   8 Wins, you can count me in!!!!
    Ginger7   Oh and another Zwoovivor win as anon so 10 wins!
    Ginger7   Hello I have 9 wins and I MUST be in this.
    Swish   @joeyc 

    legit? Dang it feels like I had a lot more thanks for clearing that up !
    JacksonSunshine   Iconic at my Justine Custom being darkened and used for the last avatar <3
    joeyc   @Swish You had 2 on @marmur40. Bye! http://zwooper.com/profile/details/survivals/marmur40
    Swish   I had 4 on @marmur40 !!!!! Count me in! 
    Arceus   No one cares about 2nds or FS wins, only LS  (FLS too) wins lmao
     
    realityobsessed   15 LS Wins :D
    PeterC   We should do an FLS for the people who only have 3, just to give them one more chance..
    Violet   Me - 3 on Violet and 4 when I was Millionaire so 7 total :)
    cmgorilla   I have 4 wins! 
    McKenna   11 wins!
    Parrish101   4 wins (3 2nds if that matters)
    Jay   I would like to play. 5 LS wins + 5 2nd ;s (100 FS wins tho ^.^)
    Phoenix723   Damn, only 3 wins :(
    Fergalicious   1 win short if you were going to count my old acounts wins ;(
    SuperDoodle   But yeah count me in 
    SuperDoodle   13? Not sure what my current count is
    George   i cant wait to win!
    Shoib   3 LS wins and 1 FLS win :)
    joeyc   Why the hell not.... 10 LS +2 FLS = 12 Wins

    Me Now vs. When The Game Actually Starts
    Trinity2000   I protest this is unfair, it has not been for the lack of tryin. No thanks TO BITTER JURIES
    wwxcrunner1   I have 7 with this account. 5 long LS and 2 FLS, 8 with password account ;) )
    waterkid6   mann im short 2 wins :(((
    ExploreMeDora   @angeloxpo oops yeah that's what I meant 
    Krysstian   7 wins, hope it is enough <3
    dcg786   how about 1 LS win and 60 FS wins? hehe
    Reece   I love those buffs!
    stupid 2 wins... >.>
    Emanuel   This is amazing @Trishy my only question is when you host another one will there still be the tribal buffs and shirts?
    Gl to everyone that applies im sure it will be an amazing game to watch.i only have 1 win cries
    TJP1122   I'm 1 win shy of applying too! Darn it :(
    angeloxpo   @exploremedora you mean 13 FS wins? because you only have 8LS total wins
    ExploreMeDora   8 LS wins and 13 FLS wins. I've also been on the top of the scoreboard for 247 wins for some time now. I think a lot of people sleep on me. I don't spend enough time in the community or on Skype to appear as a big threat but my wins speak for themselves. 
    Riku1274   7LS wins hope to play!
    PeterC   Cries at only have 3 wins 

    Good luck to those who apply, this one is going to be intense!
    JaMarcus_Russell   angeloxpo 
    i just need 1 more win >->

    I feel ya Angelo :p , Good luck applicants!! 
    angeloxpo   i just need 1 more win >->
    Peyton   Wow! Will there be episodes so we can follow along?

iClick-TV.com

iClick-TV.com Logo

Spoiler alert!

Check out the latest BB and Survivor news, with live feeds from our official news partner!
 

Blog Categories


Announcements


Most Popular Posts