Guest Player

Back to Talk Report abuse

Zwooper Talk - Have your say!

mattyiscool
mattyiscoolJanuary 23, 2018 22:10

KM survivor season 4 ?


idk want to see if there’s interest :)

on January 31, 2018 01:18
Riku1274
Riku1274
Thanks Matty you are the first person to ever want me for anything besides wanting to get away.
on January 24, 2018 03:56
mattyiscool
mattyiscool
We want you Riku :p stay confident
on January 24, 2018 03:56
mattyiscool
mattyiscool
@mepole y thank you
@Jaws123 returnies hmmmm
@Riku1274
on January 24, 2018 03:52
mattyiscool
mattyiscool
@davidprincipe29 kinda like Apple this game skips generations to go to the next level :p (seriously thou where the 9 at$)
on January 24, 2018 02:57
eduardo245
eduardo245
Amazing game you guys should host again.
on January 24, 2018 01:44
Jaws123
Jaws123
OMG YESSS!!!! <3 <3
Cast me you guys loved me in season 2
on January 24, 2018 00:19
dcg786
dcg786
yes plz
on January 24, 2018 00:11
davidprincipe29
davidprincipe29
Season 4? Where was Season 3? LOL. But yeah, I'd be interested.
on January 23, 2018 23:15
Riku1274
Riku1274
I would play if you wanted me for whatever reason
on January 23, 2018 22:37
pantherking21
pantherking21
Id play
on January 23, 2018 22:35
mepole
mepole
I don't know about anyone else, but I loved the other seasons you've done of it, and whether it be as a player or spectator, I would be interested.

This conversation is missing your voice! Please join Zwooper or login.

Sign up or Login